Poprad 15. decembra (TASR) - Nové Kontaktné miesto zákazníka otvorila Východoslovenská energetika (VSE) a.s. , Košice v bezbariérových priestoroch bývalej Družby v centre Popradu.
Hovorca VSE Boris Peško pre TASR uviedol, že náklady na modernizáciu Kontaktného miesta dosiahli necelé 4 milióny Sk. Pripomenul, že spoločnosť tým vychádza v ústrety zákazníkom, ktorí budú môcť v predĺženom prevádzkovom čase na rovnakom mieste vybaviť všetky záležitostí týkajúce sa odberu elektrickej energie.
\"Pri redizajne popradského Kontaktného miesta sme vychádzali z požiadaviek zákazníkov. Základnou myšlienkou projektu bolo vytvoriť príjemné prostredie, ktoré napomôže rozvoju vzájomnej otvorenej komunikácie. Na dostupnejšom mieste v centre Popradu tak môžeme poskytnúť zákazníkom viac pohodlia, \" konštatoval obchodný riaditeľ VSE Miroslav Kulla.
Po Rožňave a Michalovciach je popradské Kontaktné miesto zákazníka v rámci VSE tretím zmodernizovaným počas ostatných dvoch rokov. V nasledujúcom roku plánuje VSE redizajnovať ďalšie Kontaktné miesta zákazníka na východe Slovenska.
Východoslovenská energetika, a. s. , Košice je dodávateľom a distribútorom elektriny na území Košického, Prešovského a časti Banskobystrického kraja. Má takmer 600 000 zákazníkov. Vlani predala vyše 5,2 TWh elektriny. Väčšinu akcií VSE - 51 % vlastní Fond národného majetku SR. Od roku 2003 je vlastníkom 49 % akcií firmy nemecká energetická spoločnosť RWE Energy.
0